Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Machul Piotr
(1)
Pokrzywa Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(2)
Baby boomers
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Reklama
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik, 2010, nr 13-
Wcześniejsza częstotliwość: Dwutygodnik, 1999-2004, nr 19, Tygodnik, 2004, nr 20-2010, nr 11/12
2011, nr 1-.
Tytuł według okładki.
Opis na podstawie: 2011, nr 1.
Na okładce i na grzbiecie mmponline.pl.
Od 2012, nr 1 [redaktor naczelny Piotr Pokrzywa].
Od 2013, nr 1 drugi podtytuł: o marketingu z pasją.
2016, nr 1 tyt.: M&MP, tytuł grzbietowy: Media & Marketing Polska.
Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański].
Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat, od nr 12 brak drugiego podtytułu.
Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska.
Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP.
Zawartość zasobu Magazyn P 3253 udostępniany w BWEiZ
2011 nr 1-12 . +Raport
2012 nr 1-12 . +Raport
2013 nr 1-12 . +Raporty
2014 nr 1-12 . +Raport nr 12/1 2015
2015 nr 2-12 . +Raport
2016 nr 1-12 . +Raport
2017 nr 1-12 = 453-462 + Raport
2018 nr 1-12 = 463-472
2019 nr 1-12 = 473-482 + Raport Programy lojalnościowe w Polsce 2019
2020 nr 2/3-12 = 484-492
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia Główna: 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 2-3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 12/1
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anna Dąbrowska Prof. dr hab., Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Anna Elwart Dyrektor zarządzająca Resolution (Grupa OMD) Karolina Jarosz Paid social specialist, Resolution Robert Juszczyk Kierownik Działu Strategii i Planowania w Agencji Reklamy Polskiego Radia Lucyna Koba Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Gemius HQ Ireneusz Korzeniewski Styleman, jeden z najbardziej uznanych polskich blogerów i silver influencerów Wojciech Kowalczyk Zastępca dyrektora w Biurze Reklamy TVP Piotr Machul Zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” oraz serwisów MM-POnline.pl i MMP24.pl Rafał Oracz Prezes zarządu Grupy AdNext Wojciech Papuziński Szef zespołów kreatywnych w agencji Schulz Brand Friendly Paweł Patkowski Dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska Dorota Peretiatkowicz W czasie pracy nad artykułem dyrektorka syndyków w IQS, obecnie partnerka w firmie IR-Center Marzena Rudnicka Fundator oraz prezes fundacji Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) Sebastian Szade Dyrektor strategii i innowacji w agencji Starcom (Publicis Groupe) Adrian Lubowiecki-Vikuk Adiunkt, dr, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Wojciech Walczak Dyrektor strategii w Plej Brand Experience Agency Katarzyna Krzywicka-Zdunek W czasie pracy nad artykułem dyrektor jednostki biznesowej w IQS, obecnie partnerka w firmie IRCenter Tadeusz Żórawski Dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular/BBDO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150459 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności